Hej!
Håller på och byter kök, och det gamla avloppet är ett "H-låset"-rör. Utvändigt ~47mm (gängad) och invändigt ~42mm.
Se bifogad bild.
Jag skulle gärna sätta ett lock på ena röret och stoppa i Lillviken-anslutningen i den andra (valbart 40 eller 50mm).
Förslag på vad vi gör för att få ihop det och få det tätt?
Finns det anslutningsdetaljer till rören som sitter där nånstans? Jag har letat runt på nätet utan att hitta.
Tack!