Hej.
Vad blir resultatet om man lägger in enrörs koppel till 2 rörssystem?
Och hur vet man vilken koppel man har på elementet? Mvh Henrik
 
Det borde bli väldigt lågt flöde/effekt genom radiatorn.
Det beror på vilket koppel du har om man ska se skillnad. Har du någon bild?
Vissa koppel går att ställa om från 1-2rör och vissa kan man strypa 1-rörsfördelningen på o.s.v. För att göra det enkelt, fixa rätt koppel.
 
Jodå. Beställde nytt. Vad TA koppel som endast var till ett-rör :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.