Det borde bli väldigt lågt flöde/effekt genom radiatorn.
Det beror på vilket koppel du har om man ska se skillnad. Har du någon bild?
Vissa koppel går att ställa om från 1-2rör och vissa kan man strypa 1-rörsfördelningen på o.s.v. För att göra det enkelt, fixa rätt koppel.