Hej, jag har ett tinyhouse som jag nu flyttat till en tomt där det i närheten av platsen huset står på finns det en trekammarbrunn. Min fråga är om det finns något smidigt sätt att dra avloppet ovan mark till brunnen?

Jag inser att man inte direkt kan lyfta av locket, då de kommer ner en massa onödig skit, men någon lösning måste ju finnas?

Kanske ett lock med hål för avlopp eller dylikt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.