3 853 läst ·
20 svar
4k läst
20 svar
Ännu en som önskar kommentarer på köksplaneringen...
Nytt förslag!
Får inte på något sätt bort kyl och frys till något bättre ställe än i ön.
Tanken är att bänkskiva 13 inte ska vara så djup utan skapar en liten avlasningsyta bakom kyl och frys. (Ändrade till en kombinerad som Robert63 föreslog). På baksidan av kylofrysen tänkte jag mig en öppen hylla.
Tanken är att bänkskiva 13 inte ska vara så djup utan skapar en liten avlasningsyta bakom kyl och frys. (Ändrade till en kombinerad som Robert63 föreslog). På baksidan av kylofrysen tänkte jag mig en öppen hylla.
Jag gillade ditt ursprungliga förslag. Rymd och yta har ni gott om i hemmet.
Inget fel med att ni avgränsat köket lite. Skönt att lite oreda på köksbänken inte stör nämnvärt.
Jag skulle nog lämna öppet upp mot tak, dvs bara ha en vägg som täcker högskåpen.
Inget fel med att ni avgränsat köket lite. Skönt att lite oreda på köksbänken inte stör nämnvärt.
Jag skulle nog lämna öppet upp mot tak, dvs bara ha en vägg som täcker högskåpen.
Det va så jag menade!jon skrev:Nytt förslag!
jag håller med wahcar,Ni har ett rum som är som gjort för en rejäl köksö med både spis och en liten sköljho bredvid. Diskbänk med diskmaskin kan man såklart ha kvar vid fönstret. Frys/kyl där spisen är idag och JA det går att dra fläktröret (nästan) horisontellt, åtminstone har de gjort detta i vårt hus. Man måste ha en extra renslucka efter den 90gradiga kröken bara.
Ni skulle dessutom kunna ha plats för ett skafferi!
Ni skulle dessutom kunna ha plats för ett skafferi!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden