Det blir då åtminstone billigare att spela in för de behöver bara filma under projektens början då hennes egna slutar där ungefär. Riva tapeter och sen direkt in med gamla mattor och soffor och avsluta säsongen. Oerhört överskattat hysteriskt fruntimmer som borde starta en egen YouTube-kanal istället för att finansieras av skattepengar från SVT och andra privata kanaler.

Nej där tar nog tyvärr seriens kvalitet och dragningskraft fullkomligt slut.

• Gilla
  • Haha
Appendix och 19 till
  • Laddar…
Synd att byta ut Anne Lundberg som är en driven och duktig journalist.

• Gilla
SvanteC och 6 till
  • Laddar…
Öhh, ännu en trött influenser. Nutiden är dårarnas revansch. Vetenskap är silver, tycka är guld.

• Gilla
Incinerator och 6 till
  • Laddar…
Äh, är ju bara att titta på första avsnittet. Tycker man det är Ok så kan man fortsätta med kommande avsnitt om man vill eller så tittar man inte vidare på det programmet.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Farstatjej90
H henke71 skrev:
hysteriskt fruntimmer
Helt onödig och dum kommentar.

• Gilla
goerana och 3 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Helt onödig och dum kommentar.
Du kan inte ha sett mycket av henne i teverutan ifall du tycker så.

• Gilla
Incinerator
  • Laddar…
Farstatjej90
H henke71 skrev:
Du kan inte ha sett mycket av henne i teverutan ifall du tycker så.
Jag behöver inte se någonting för att tycka det är onödigt att beskriva kvinnor som "hysteriska".

• Gilla
  • Älska
oscar_uppsala och 1 till
  • Laddar…
Jag behöver inte se någonting för att tycka det är onödigt att beskriva kvinnor som "hysteriska".
Men om det råkar vara en kvinna som uppfattas hysterisk hur ska man beskriva henne då?

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Farstatjej90
J J00 skrev:
Men om det råkar vara en kvinna som uppfattas hysterisk hur ska man beskriva henne då?
Det uppstår väldigt få situationer i livet där en kvinna "råkar" uppfattas som "hysterisk" och med nödvändighet dessutom behöver "beskrivas" så...

• Gilla
PaddyO och 2 till
  • Laddar…
C
A AndersS skrev:
Äh, är ju bara att titta på första avsnittet.
Första (eller andra?) avsnittet i Italien-serien var väl typ det enda där det byggdes/renoverades nåt. Sen var vi nog många som tittade vidare i en förhoppning att serien skulle återgå till byggtemat.

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Tråkigt att Anne Lundberg försvinner, och ersätts av en skånska som man ej förstår, får hoppas hon får en talpedagog till hjälp.

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Det uppstår väldigt få situationer i livet där en kvinna "råkar" uppfattas som "hysterisk" och med nödvändighet dessutom behöver "beskrivas" så...
Nja tror du blandar ihop det här med en nedsättande kommentar generellt mot just kvinnor.
Klart man måste kunna få beskriva en person som hysterisk, vulgär, omdömeslös, obehärskad, tråkig eller överspänd om det är så man uppfattar det. Det viktiga är väl att inte generalisera eller överdrivet kränka…

• Gilla
henke71 och 2 till
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Första (eller andra?) avsnittet i Italien-serien var väl typ det enda där det byggdes/renoverades nåt. Sen var vi nog många som tittade vidare i en förhoppning att serien skulle återgå till byggtemat.
Vi tyckte att det var ett roligt program även om det inte var ett byggnadstekniskt program, lagom avkoppling.
Min notering var lite utifrån att man väljer vad man vill se eller väljer bort.

C
A AndersS skrev:
Min notering var lite utifrån att man väljer vad man vill se eller väljer bort.
Jo, men det började ju som något intressant man ville titta på, sen försvann det (för mig) intressanta.
Man slutar ju inte titta efter första bästa 10-sekunders-passage som är ointressant.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.