C cyanna #1 Medlem · 210 inlägg 27 feb 2004 00:11 cyanna Medlem 210 inlägg 27 feb 2004 00:11 #1 Vi har valt vita vitvaror. Jag skulle dock helst vilja ha dem någonslags ljust gråbeige. Hade tänkt mig prata med en lakeringsfirma, dem som lackerar bilar och sån't. Låter det helt knäppt?
Vi har valt vita vitvaror. Jag skulle dock helst vilja ha dem någonslags ljust gråbeige. Hade tänkt mig prata med en lakeringsfirma, dem som lackerar bilar och sån't. Låter det helt knäppt?
L Lilla_vargen #2 Medlem · 436 inlägg 27 feb 2004 08:04 Lilla_vargen Medlem 436 inlägg 27 feb 2004 08:04 #2 Nej, det låter inte alls knäppt.
M markus #3 Medlem · 74 inlägg 27 feb 2004 10:25 markus Medlem 74 inlägg 27 feb 2004 10:25 #3 HEJ Kolla på Elektrolux, de har både ljusblå & champange beiga vitvaror. Lycka till