Ni som har vedeldad fristående bastu.Måste man anmäla både till kommunen och sotare att man har anlagt en kamin med skorsten?Nybygge alltså.Är intervallen sen ca 4 år mellan sotningar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.