Taxen #1 Medlem · Uppsala · 566 inlägg 4 maj 2014 11:15 Taxen Medlem Uppsala 566 inlägg 4 maj 2014 11:15 #1 Ni som har vedeldad fristående bastu.Måste man anmäla både till kommunen och sotare att man har anlagt en kamin med skorsten?Nybygge alltså.Är intervallen sen ca 4 år mellan sotningar?
Ni som har vedeldad fristående bastu.Måste man anmäla både till kommunen och sotare att man har anlagt en kamin med skorsten?Nybygge alltså.Är intervallen sen ca 4 år mellan sotningar?
P pianist #2 Medlem · stockholm · 358 inlägg 6 maj 2014 14:20 pianist Medlem stockholm 358 inlägg 6 maj 2014 14:20 #2 http://www.uppsala.se/sv/Kommunpoli...rvaltningar/Brandforsvaret1/Privat/Braskamin/