Vet inget om dem men baserat på bilderna de lagt ut som referen så ser deras plattsättning ojämn ut. Många av badrumsbilderna visar ju estetiskt dåligt satta plattor.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Företag som inte ens visar sitt organisationsnummer på hemsidan är jag aldrig intresserad att göra affärer med.
 
thomas33 skrev:
Företag som inte ens visar sitt organisationsnummer på hemsidan är jag aldrig intresserad att göra affärer med.
http://www.herrlinplattsattning.se/kontakt/
Nu tar jag inte ställning varken för eller emot företaget då jag inte känner till dem, men de har sitt organisationsnummer på sidan.
 
Det finns iofs org. nummer på deras kontaktsida (nu när jag tittar).
 
Då får jag ursäkta, men det var inte på den mest synliga platsen.
 
P
Byggis1976: Ser att du är inne i de flesta ämnen och skriver. Allvetare?
Nä, har bestämt mig, det får bli ett badrum därifrån.
 
pb81 skrev:
Byggis1976: Ser att du är inne i de flesta ämnen och skriver. Allvetare?
Nä, har bestämt mig, det får bli ett badrum därifrån.
Efter 10 år som husägare har jag mina favoritområden, nämligen badrum och juridik. Däremot använder jag forumet för frågor. Renoverar en del.

Varför frågar du om du inte vill ha svar?
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Lite lustigt du bor i Skåne enligt din profil TS men ska anlita ett företag i Halmstad... ;)

Luktar ju reklam bara, med tanke på att det är ditt första inlägg. :(
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Paul har en poäng här.
Det skulle även förklara TS sura ton när Byggis1976 påpekade att bilderna visade dåligt satta plattor.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Jag bor själv i Stockholm och har ingen kunskap om företaget. Men oftast är ju det man visar på hemsidan det absolut bästa man gjort.....
 
TS är avstängd. Det här var smygreklam. Vad bra att ni var misstänksamma.
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.