Har förärats en Electrolux quickstream (oanvänd och säkerligen 15 år gammal). Jag fattar inte manualen! HUR fyller man på vattnet??? 😳🤔

Den manualen har jag. Hittar inte påfyllnadsöppningen.

Får du loss behållaren?
Borde finnas något på ovansidan, ta en bild? =)

Det var bättre för. Då var funktion viktigare än dekoration. Efter 50år fungerar strykjärnet bättre än ett nytt och dessutom har det en avtagbar vattenbehållare👍 Äldre strykjärn med avtagbar vattenbehållare och strömkabel, still going strong efter 50 år.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

G G.L. skrev:
Det var bättre för. Då var funktion viktigare än dekoration. Efter 50år fungerar strykjärnet bättre än ett nytt och dessutom har det en avtagbar vattenbehållare👍[bild]
Det du har fungerar på ett helt annat sätt. Och kan hålla med att nya av den versionen du har inte är jättebra. Men det som TS har är en helt annan typ. Köpte ett sånt men annan fabrikat för ett år sen. Det är så mycket bättre än ett vanligt strykjärn. Skulle aldrig vilja byta tillbaka. Tar inte ens halvt så lång tid att stryka allt.

• Gilla
NyKarin
  • Laddar…
Så här ser basstationen ut upp-och-ner.

• Upp-och-nedvänd basstation på träbord, med orange detaljer och etikett synlig.
    Skapa konto
  • Basstation placerad upp-och-ner på ett bord, med fönster och stenvägg i bakgrunden.
    Skapa konto
yonna yonna skrev:
Så här ser basstationen ut upp-och-ner.
Nu behöver du bara hitta vattenbehållaren som ska sitta i fronten av basen!

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
K kesue skrev:
Nu behöver du bara hitta vattenbehållaren som ska sitta i fronten av basen!
🤔

yonna yonna skrev:
🤔
Om du inte har vattenbehållaren så är det bara att kasta. Då går det inte att använda. Antar att den är rätt gammal och att det kan vara svårt med reservdel.

Tack! Nu förstår jag! Strykjärnet är "nytt", har aldrig använts. Behållaren har tydligen försvunnit i dödsboet. Går nu på tippen.

yonna yonna skrev:
Behållaren har tydligen försvunnit i dödsboet. Går nu på tippen.
Behållaren lär hittas dagen efter att resten skrotas… 😱

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Tack! Nu förstår jag! Strykjärnet är "nytt", har aldrig använts. Behållaren har tydligen försvunnit i dödsboet. Går nu på tippen.
Kolla upp om det är värt att köpa den som reservdel, jag hittade innan.

• Gilla
yonna
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Behållaren lär hittas dagen efter att resten skrotas… 😱
Just det. Var väl för 3 år sedan.

Men strykjärnet är väldigt klumpig och tar stor plats. Det är därför jag plockade fram den nu.

Har nu beställt vattenbehållare (tack @DanielSt81 som såg det som inte fanns) för 357:-. 😀

• Gilla
  • Älska
DanielSt81 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.