Har ett garage som skall isoleras 95mm väggar 200 i tak,
nu är frågan skall man ha ångspärr eller inte.
Kommer inte att vara varmgarage, men kommer att ha element så att det inte går under 0 gradigt
Plattan är oisolerad
En del verkar förespråka ångspärr en del inte.
Hur beräknar man ventilations öppningar
Garage 18 kvm förråd 10kvm ej öppning imellan dom