Är det någon som har kunskapen hur man gör med ångspärren i ett tak hörn. Plasten går ju runt och hänger ner på bägge sidor?
 
Tomme63 Tomme63 skrev:
Är det någon som har kunskapen hur man gör med ångspärren i ett tak hörn. Plasten går ju runt och hänger ner på bägge sidor?
Det finns speciella hörn att köpa och tejpa in. Annars skära och bara tejpa.
 
Rickard.
Vika i hörnet och låt den gå ner en bra bit på väggen så blir det bra med överlapp när man plastar väggen. Gör man inget passivhus behöver man inte ens tejpa om både tak och väggplasten överlappar och kläms mellan hammarbandet och väggskivan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.