J
Hej
Jag krypgrund och ska lägga om golvet. Det står i golvtillverkarens manual att man ska sätta en 2mm tjock ångspärr på golvet alltså under unlagsfoam. Det ska vara 20 cm överlapp och 2 cm uppvikt mot väggarna.
Det är spånskivor på golvet.
Blir inte spånskivorna och bjälklaget fuktiga om man stänger ut fukten på det viset ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.