Jag håller på att isolera och installera ett element på en glasveranda, som även kommer ha innerfönster under den kallare delen av året.
Min fråga är då, måste jag sätta ångspärr mot väggen in mot huset eller räcker det att sätta på väggarna utåt "friska luften"?