Hej
Funderar på att skaffa en ångdushkabin till det nya badrummet men hittar bara gamla trådar från 2010-2011 här i forumet. Är det verkligen inga som köpt eller går i tankarna på att köpa något sånt? 2010 verkade de vara lite problem med elsäkerheten på vissa av de här men tänker att de borde ju blivit bättre sedan dess? ''

Har kollat in den här maskinen och tänkte höra om någon köpt dessa av "Trygghandel" och hur de fungerar

https://www.trygghandel.se/sv/artiklar/duschkabin-pan-med-angbastu.html
 
Jag köpte en, lite impulsköp, tänkte inte på att den behövde 16A och 2.5mm2 anslutning. Har gått ett par år utan att jag prioriterat ny eldragning från centralen källaren. :thinking:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.