953 läst ·
5 svar
953 läst
5 svar
Angående Wago
Det var väl en ganska harmlös artikel. En elektriker gillar inte Wago utan föredrar ubåtar. En lärare säger att de använder mest Wago eftersom de är lätta att göra rätt med och tål klantiga elever bra. Fast själv gillar han Torix. Tidningen Elinstallatören har väl producerat många artiklar med lägre kvalitet än denna.
Vi har Elektriker som i vissa situationer fortfarande använder torix, sedan gjorde vi en renovering där en ny elektriker påstod att det var en säkerhetsrisk med gamla torix och ville byta ut allt mot Wago men det blev inte något med det då kunden inte ville betala..J jonaserik skrev:
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
