92 549 läst ·
281 svar
93k läst
281 svar
Angående tomgräns
useless skrev:
useless skrev:
Det verkar finnas fler med samma problem, här är en lösning 
Murade igen grannens garageuppfart | Nyheter | Expressen
Murade igen grannens garageuppfart | Nyheter | Expressen
Det värsta är att man kommer jäkligt långt med detta i vår kultur. Ändra den fysiska världen och folk böjer som vimplar i brisen för att juridiken ska följa med. För sjutton, min handlingskraftiga men rätt hänsynslösa och okunniga granne lyckades t o m få min byggnadsnämnd att uppsåtligt bryta mot PBL. Och Lantmäteriet följde efter och bryter mot anläggningslagen. Ändra först, fråga sen kommer man långt med i vår kultur. Svenskarna tror att den fysiska världen är så beständig.M Manfreds skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 217 inlägg
Den är väl med största sannolikhet hopbyggd med grannens byggnad intill; vem vill ha det besväret.
Riv, sätt staket, gå vidare i livet.
Riv, sätt staket, gå vidare i livet.
M Missy77 skrev:


