Innegivare är bra input till värmesystemet om man hittar en representativ plats i huset att placera den. Så här ser det ut hos oss.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Märkligt att hur man än tjatar om att hålla dörrarna stängda för att inte släppa in värmen på sommaren så står de ändå på vid gavel.....