Innegivare är bra input till värmesystemet om man hittar en representativ plats i huset att placera den. Så här ser det ut hos oss.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Märkligt att hur man än tjatar om att hålla dörrarna stängda för att inte släppa in värmen på sommaren så står de ändå på vid gavel.....
 
Hemma hos mig är värmen så ofin på sommaren att den kommer in genom fönstren även om det är stängt överallt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.