hej alla datahackers!!
Tänkte att ni skulle få följa med på vår köksrenoveringsresa.. men jag blir inte klok på hur jag ska kunna ladda upp fotografierna. eller ladda upp är kanske inga problem,
men hur gör jag dom 100kb??
dom ligger på 1,87mb
snälla hjälp mig=)