hej alla datahackers!!

Tänkte att ni skulle få följa med på vår köksrenoveringsresa.. men jag blir inte klok på hur jag ska kunna ladda upp fotografierna. eller ladda upp är kanske inga problem,
men hur gör jag dom 100kb??

dom ligger på 1,87mb
snälla hjälp mig=)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.