Finns det någon som bygger/byggt ett Anebyhus och som kan berätta om det.
Och jag söker även lite jämförelser vad ni har fått för pris på ett nyckefärdigt Anebyhus 909.

Tacksam för svar, för det är inte lätt i denna husdjungeln... faror finns överallt.... :-/

Ps Jag är även ny här så jag säger hej till alla !
 
Hej själv Kes :)

Om du söker på Anebyhus hittar du lite som skrivits tidigare här...
 
Jo jag har letat en del, men inte hittat
 
Hej och välkommen!

Har själv ingen erfarenhet av Anebyhus, men signaturen "Annika" bygger Anebyhus och verkar vara väldigt nöjd! Om du klickar på hennes signatur och skriver ett meddelande till henne så kanske hon är snäll och svarar ;)

Om du använder sökfunktionen och söker "Anebyhus" så hittar du hennes med fleras inlägg.

 
Och så har vi tråden under om efterlyst osv...
 
Ja, i det här fallet så stämmer väl inte "all reklam är bra reklam" :-/

Jag skulle i alla fall tänka mig för mer än en gång om Anebyhus kom på tal...
 
Det var inte samma grundentreprenör hos oss.
 
Hm man kan väl misstänka att anebyhus inte kollar upp sina säljare... åtminstone inte i nacka el uppsala
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.