5 507 läst ·
11 svar
6k läst
11 svar
Anebyhus
Hej, hittade just detta forum, kanonbra då jag just ligger i startgroparna för att bygga ett hus, har köpt en tomt och valt ut ett hus. Sen är det bra resten kvar 
Jag har läst huskataloger i ett års tid nu och vi valde ett stort enplanshus från Anebyhus, nån som har någon erfarenhet av Anebyhus? Gjorde en sökning men hittade inte mycket på dom.
Jag har läst huskataloger i ett års tid nu och vi valde ett stort enplanshus från Anebyhus, nån som har någon erfarenhet av Anebyhus? Gjorde en sökning men hittade inte mycket på dom.
Innan du blir avskräckt av den tråden, så kom ihåg att det är ytterst säljaren som avgör om man känner sig nöjd med husleverantören eller inte. En bra försäljare kan göra ditt Anebyhus till ett drömhus, och en dålig försäljare kan skapa en mardröm...
Oj då! Det var ju lite maffiametoder där..
Men jag har ju sett Sopranos på TV så det där fixar sej ;D
Jag bygger inte i Stockholmstrakten, och jag kommer att göra grunden själv, samt jag känner alla entreprenörer utom rörmokaren, så jag tror inte det blir några problem.... hoppas jag.
Försäljaren verkar jättebra.
Men jag har ju sett Sopranos på TV så det där fixar sej ;D
Jag bygger inte i Stockholmstrakten, och jag kommer att göra grunden själv, samt jag känner alla entreprenörer utom rörmokaren, så jag tror inte det blir några problem.... hoppas jag.
Försäljaren verkar jättebra.
Klicka här för att svara