Hej alla!

Jag funderar på att bygga med Anebyhus. Vad är er erfarenhet av dem? De var ju nära konkurs och frågan är hur det går för dem nu och om det finns en risk att välja dem som leverantör. Sen så undrar jag kring deras väggkonstruktion och om den är bra samt om de haft problem med den?

Tacksam för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.