Vi funderar starkt på att bygga ett Anebyhus som heter Traststigen,finns det någon som har byggt detta hus i stockholmsområdet??:)

Det finns två stycken på Ansgarsvägen i Södertälje. Dock har inte jag byggt ett sådant så jag kan inte hjälpa dig med mer information.

Tack så mycket, nu ska vi åka och titta på dessa hus. Det är ju alltid skillnad att se i verkligheten än att se på bilder och ritningar i katalog har vi lärt oss:)

Om det är kontoret söder om Stockholm du pratar med så är det så vitt jag vet väldigt mycket ihopblandat kring säljare, generalentreprenadfirma och andra underentreprenörer. Samma ägare eller väldigt nära släktskap. Det är sällan bra för kunden när det hettar till.

HMM tråkigt för dom som måste anlita på södra sidan av stockholm, men vi ska anlita dom på norra sidan om vi bestämmer oss för traststigen hoppas dom är bättre. Har bara haft väldigt sporadisk kontakt med dom ännu så det är svårt att bilda sig en uppfattning.:confused:

Nu har vi varit och tittat på ett av husen i södertälje, huset var lite modifierat än ritningarna vi sett.
Men det var ändå över förväntan. Så tack än en gång JBa för tipset det var guld värt:D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.