Hejsan! Undrar om det är nån som har mer info, än det som finns på deras hemsida, om "Anebyhus", speciellt deras sluttningshus "Fågelvägen"? Vore kul med info från folk som byggt med dem!
Tack på förhand/ Niklas
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.