Dum fråga kanske, men är tanken att man lossar kåpan med en skruvmejsel i gluggen på undersidan för att komma åt tidsjusteringen för denna timer från Schneider?
Tack för synpunkter, det var mycket riktigt bara att peta loss den yttre kåpan med en skruvmejsel. Därefter skruva bort ytterligare en kåpa och justera ett vred utifrån en 1-6 skala.