Kan man ändra rubriken på en tråd man tidigare skapat och i så fall hur gör man?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Ja, men bara inom 60 minuter från det att man postat. Man gör det genom att klicka på verktygsikonen och väljer ”Ändra rubrik”.
Om du vill ändra en gammal rubrik så kan du rapportera så att vi får vetskap om det.
Om du vill ändra en gammal rubrik så kan du rapportera så att vi får vetskap om det.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Du kan skicka pm till mig t ex!
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 876 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 876 inlägg
Det vore smidigt om man i efterhand kunde gå in i rubriken och lägga till "löst" eller något liknande när man fått svar och lösning på en fråga eller ett problem. På så sätt skulle man direkt kunna se om TS fått en lösning på sitt problem.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Och ändå bättre om det fanns ett menyval eller en knapp för det.UlrikaSpg skrev:
Klicka här för att svara
