Vi har precis byggt hus, blev klart i mars i år. När är det läge att påbörja trädgården (vi ska lägga sten på uppfarten och så gräs)? Hur länge bör man vänta för att undvika sättningar? I vilken månad är det bäst att så gräset? Alla tips och råd mottages tacksamt.
/Anna