Har handlat massor på Amazon Sverige utan problem. Av kanske 40 ordrar så har det varit "problem" med 1, var en kakelskärare som fanns i lager enligt hemsidan men den blev aldrig ivägskickad. Tröttnade efter 1vecka och avbeställde ordern. Inga problem alls, görs enkelt i appen.

En nackdel är dock översättningarna på vissa varor är helt åt fanders... Men det går fint att söka på engelska också. Många saker är mycket billigare/halva priset mot andra handlare i Sverige men sedan finns det saker som är mycket dyrare på Amazon också, så det lönar sig att jämföra med andra.

Sjukt snabba leveranser har dom iaf, bor på landet i glesbygd och beställde en låsringstång kl 20:00, kl12:00 dagen efter fick jag sms att jag kunde hämta ut mitt paket! Gratis leverans var det också.

• Gilla
Vagabond78
  • Laddar…
Sittställning
V Vagabond78 skrev:
Flera rekommenderar bra priser på Amazon.se, och man blir verkligen lockad att handla där.
Amazon.se har samtidigt flera negativa omdömen, som ger ett väldigt lågt snittbetyg och låg trovärdighet.
Jag vill höra er erfarenhet av att handla verktyg och maskiner från kända märken därifrån?

Köpt Bosch, gick att få ut kampanj prylar från Bosch med kvitto och serie nummer så 10/10 kommer använda igen :)

• Gilla
Vagabond78 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.