dovienya skrev:
ACC, bygger du i Täfteå?
Nje, jag bygger ingenstans för tillfället, svårt att hitta en vettig tomt som ligger bra till, svårare än man trodde faktiskt ;D

Blev lite intresserad av hörntomten där i täfteå men då blir man ju lite orolig att ingen verkar vilja ha den :-?
 
den är ju så sne =) och på fel sida vägen (enligt oss då)

har du vart förbi och kikat?

svårt att få nån uppfattning dock...
 
dovienya skrev:
den är ju så sne =) och på fel sida vägen (enligt oss då)

har du vart förbi och kikat?

svårt att få nån uppfattning dock...
Sne?...ja, det är ju en hörntomt ;D
Dock vetefan om vi hittade rätt tomt när vi var där, vi såg att de höll på att bygga ett Älvsbyhus, och vi "tror" att E tomten låg i hörnet bredvid detta hus, kan dock ha fel :-?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.