den är ju så sne =) och på fel sida vägen (enligt oss då)
har du vart förbi och kikat?
svårt att få nån uppfattning dock...
Sne?...ja, det är ju en hörntomt ;D
Dock vetefan om vi hittade rätt tomt när vi var där, vi såg att de höll på att bygga ett Älvsbyhus, och vi "tror" att E tomten låg i hörnet bredvid detta hus, kan dock ha fel :-?