Undrar om någon nyligen bestämt tapeter till sitt älvsbyhus och isåfall om ni fick välja i den nya Borosankatalogen 2005-06. :)
 
Det får man, du går ju till affären och väljer tapet där.
Så gjorde i alla fall vi...
 
Japp :)
 
Vi ska välja tapeter om ett par veckor. Enligt uppgift från Älvsbyn ska man få välja ur Borosan 05-06. Likaså tillkommer en ny kollektion från Borås som tillval, jag tror den hette Effekt. Släpps i tapethandeln den 7 mars.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.