VI har äntligen fått tomt och ska nu bygga ett nytt enplans vinkelhus.
Vi har varit och tittat på Tove Älvsbyhus och fått en offert på det huset. Men är det nån som byggt Älvsbyhus Regina? Vad tycker ni är skillnaden på Tove och Regina isånafall?
Vi nån om det finns något visningshus med Regina i Norrbotten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.