Nyss hemkommen efter att precis skrivit på en beställning av vinkelhuset Regin 6 rum och kök, 165,6 m².
Ytan borde räcka till mig, gumman och två ungar samt två katter

till detta skall det även anläggas en pool på 4x8m. tyvärr blir det inget bad i år då inflytt är plannerad till december.
Är det någon annan här som har ett eller kommer att bygga ett likadant hus?