Har bott ett år i Oden trivs jättebra med huset ,kanon plan lösning något smalt vardagsrum men två lagoma "barnrum" och ett super bra kök...
rekomenderas varmt...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.