Har varit och tittat på alternativt ä hus,fick en kalkyl med mera utgifter än vad huset kostade.med bla markarbete och huset med standard är enligt mig väldigt enkla, fans ej tillval att kakla badrummet ej kakel i kök. så enligt mig hamnade tillval väldigt högt i pris som ändå inte va lyxigt,menar ej då att vi måte ha lyx lyx,men bygger man hus vill man ha lite mer än där vi bo nu i lägenhet. vad har ni andra för erfarenhet med ä hus,kanske hamnar på samma pris när man inrett övervåning å tillval som a hus eller hjältevadhus? är tacksam för era erfarenheter både posetiva och negativa