Har varit och tittat på alternativt ä hus,fick en kalkyl med mera utgifter än vad huset kostade.med bla markarbete och huset med standard är enligt mig väldigt enkla, fans ej tillval att kakla badrummet ej kakel i kök. så enligt mig hamnade tillval väldigt högt i pris som ändå inte va lyxigt,menar ej då att vi måte ha lyx lyx,men bygger man hus vill man ha lite mer än där vi bo nu i lägenhet. vad har ni andra för erfarenhet med ä hus,kanske hamnar på samma pris när man inrett övervåning å tillval som a hus eller hjältevadhus? är tacksam för era erfarenheter både posetiva och negativa:p
 
att grunden ingick var ju bra,men är torpa grund att rekomendera,finns fler bygg firmor som har inkluderat grund?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.