Hej hej. jag ska köpa mitt hus nu. det blir ett höner. skulle vara kul om fler i östergötland köpt Älvsbyhus så man kunde utbyta lite erfarenheter. skriv gärna o berätta vilket hus o vart det ligger. mvh Ekblad i Norrköping
 
Höner verkat onekligen vara bet mest populära huset.
Vi valde Torgrim....samma fast lite större.
Men vi bygger inte i Östergötland, men vårt hus kommer om två veckor!

/aja
 
Halloj!

Bor i Linköping... Byggt ett Mimer...

*Sandra*
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.