O ompalompa #1 Medlem · Furulund · 360 inlägg 29 maj 2006 22:30 ompalompa Medlem Furulund 360 inlägg 29 maj 2006 22:30 #1 Hejsan, någon som vet något om Alto C120 2-6? En kedja som öppnar här nere i lund på Torsdag säljer den för 688:-. Verkar ju vara ett bra pris! Hejs Stefan
Hejsan, någon som vet något om Alto C120 2-6? En kedja som öppnar här nere i lund på Torsdag säljer den för 688:-. Verkar ju vara ett bra pris! Hejs Stefan
bebben #2 Medlem · 385 inlägg 30 maj 2006 14:48 bebben Medlem 385 inlägg 30 maj 2006 14:48 #2 Verkar vara väldigt bra pris! http://www.blocket.se/vi/8168030.htm?ca=1_11_s