Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Sprang på den här på sociala medier, och eftersom jag vet hur mycket (vissa av er) gillar att dra juridiska frågor i långbänk undrar jag om det är teoretiskt möjligt att få ett sånt här ekipage lagligt här hemma i Svedala?
Har sett en del lösningar på draganordningar på us bilar man
haft men stötfångarna brukar ju vara rejäla grejer. Man lyfter
ju bilen i stötfångaren med original "domkraft".
Men detta har jag inte sett förut , känns ju tveksamt om detta
skulle godkännas



haft men stötfångarna brukar ju vara rejäla grejer. Man lyfter
ju bilen i stötfångaren med original "domkraft".
Men detta har jag inte sett förut , känns ju tveksamt om detta
skulle godkännas

Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Det hade ju varit kul att prova att köra, man undrar lite grann hur det funkar att backa med.. 
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Klicka här för att svara


