Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har funderat på att använda en trapp för att styra belysningen enligt följande schema som jag gjort
Min fråga är om det är tillåtet att koppla in belysningen på detta viset. Trappen funkar som en fördelare på ena hållet styrs belysningen via skymningsrelä och på andra hållet direkt via matningen. Vill ha ständig spänning i skymningsrelät för där sitter en timer som släcker belysningen under natten och tänder igen vid 5 tiden.
Roland.
Sätt en PLEJD dimmer 01 den fixar det alla tider på året.R Rolle6403 skrev:[bild] Hej
Jag har funderat på att använda en trapp för att styra belysningen enligt följande schema som jag gjort
Min fråga är om det är tillåtet att koppla in belysningen på detta viset. Trappen funkar som en fördelare på ena hållet styrs belysningen via skymningsrelä och på andra hållet direkt via matningen. Vill ha ständig spänning i skymningsrelät för där sitter en timer som släcker belysningen under natten och tänder igen vid 5 tiden.
Roland.
Klicka här för att svara
