Hej!
Vi har tänkt införskaffa nåt som värmer lite på den nybyggda altanen!
Antingen en "stolpmodell" av gasolbrännare eller så har jag sett det kommit ut el värmare på ca 900w som man kan ställa på tex bordet som snurrar!
Min fråga är ifall man köper Gasolvarianten, hur snabbt tar en gasol tub slut vid normal användning ca 5 tim/veckan?
vad kostar det att köpa gasoltuben o vad kostar den att fylla?
Hur är värme effekten om man jämför el varianten mot gasolen?
Mvh Agne