Vi har bara en altandörr i sovrummet som ligger på markplan. Istället för att öppna hela dörren skulle vi vilja ha ett fönster eller liknande för att vädra på natten. Att installera ett nytt fönster fordrar som bekant bygglov, vilket känns en aning omständigt och dyrt.
Finns det någon altandörr med öppningsbart fönster eller liknande?
Eller skulle man kunna sätta in ett litet vanligt fönster i en massiv dörr?
Tacksam för svar!
Karin