5 333 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
ALLTID.se fast elkostnad seriösa?
Sitter och försöker hitta något matnyttigt i detta ämne och har sökt både här och där. Hittar lite info från 2014 men inget nytt.
Är det någon här som använder sig av det? de annonserar rätt friskt i radio och för mig som bor på landet med väldigt varierande elräkning med allt från 2700kr/mån till 1500kr/mån hade det varit skönt att bara ha en fast och hyffsad stadig elkostnad.
Därmed undrar jag om någon testat? är det seriöst?
Jag fick för mig att man förbjöd denna typ av flatrate på el.
Tack!!
Är det någon här som använder sig av det? de annonserar rätt friskt i radio och för mig som bor på landet med väldigt varierande elräkning med allt från 2700kr/mån till 1500kr/mån hade det varit skönt att bara ha en fast och hyffsad stadig elkostnad.
Därmed undrar jag om någon testat? är det seriöst?
Jag fick för mig att man förbjöd denna typ av flatrate på el.
Tack!!
Erbjuder de ens fast pris till villabor? Mitt tips är annars att byta elleverantör en gång om året via någon av de jämförelsetjänster som finns på nätet.
För även statistik på elkostnaden så du vet vad den kostar i snitt. Lägg undan de månaderna det är billigare än snittet så får du en fast kostnad. Typ.
För även statistik på elkostnaden så du vet vad den kostar i snitt. Lägg undan de månaderna det är billigare än snittet så får du en fast kostnad. Typ.
Klicka här för att svara