3 047 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
allround 18v makita dragare
Nog för att TS förmodligen har gjort sitt inköp men min åsikt är att ska man bara ha en maskin så är BHP452 det självklara valet. Den är ett hekto tyngre och några mm längre än BDF452 men då den har slagfunktion så uppväger detta.
Jo det är ju lite så jag tänkt oxå, men kunde man få med en "naken" modell som bonus så kändes ju även det helt rätt 
Testade aldrig att hålla i BHP452 när vi var och klämde på BDF452, men vi tyckte den såg mycket otympligare ut. Lär åka tillbaks och titta en gång till.
Någon som testat bägge två och kan säga om det är någon direkt skillnad på själva greppet? Tänker där mest på fru min...
Testade aldrig att hålla i BHP452 när vi var och klämde på BDF452, men vi tyckte den såg mycket otympligare ut. Lär åka tillbaks och titta en gång till.
Någon som testat bägge två och kan säga om det är någon direkt skillnad på själva greppet? Tänker där mest på fru min...
Greppet är identiskt på BHP452 och BDF452, BHP är en gnutta längre och en gnutta framtungare.clain skrev:Jo det är ju lite så jag tänkt oxå, men kunde man få med en "naken" modell som bonus så kändes ju även det helt rätt
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden