Okej - det var alltså ingen ;-)
Men kanske någon vet hur Allmogehus brukar leverera?
Kommer materialet förkapat i rätt längd och numrerat enligt plan (i stil med Fiskarhedenvillan), eller kommer en hög brädor som man ska mäta och kapa själv? Är det svårt för en normalhändig människa (har snickrat några våningssängar hittils men aldrig byggd ett hus) att komplettera ett stomrest allmogehus?
Är tacksam för alla svar,
Paul