Skönt med egen halva på bordet.
Två långhåriga katter ligger avslappnat på ett köksbord med en mönstrad duk och en röd matta under bordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Sona2012 och 13 till
  • Laddar…
Maria T
4774 4774 skrev:
Snälla matte, ge mig gottis 😽. Jag är ju så söt 😸
[bild]
Lydde du?/Gav du efter?

• Gilla
4774
  • Laddar…
Inte ett pip från Maui inatt, imorse hade vi tappat bort han, trodde vi...
Låg som en boll i fotändan in yngsta sonens säng.

Under dagen har han fortsatt bekanta sig med huset och spenderat tid på skrivbordet och frun som jobbat hemma.
Vit kattunge sover på skrivbord med papper, bredvid en lampa och dekoration.
Skapa konto

Gosar, spinner och leker försiktigt med tassarna.
Han är gärna nära Bärra som dock är lite reserverad men mer nyfiken idag än idag. 😻

En fluffig kattunge med ljus päls sitter avslappnat på en grå soffa, med tassarna utsträckta framför sig.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 22 till
  • Laddar…
Mikael_L
Favoritkattongen just nu, har varit bästa platsen i 2-3 veckor nu.
Frasse är ju inte så mycket för att hoppa in i kartonger, men ligga på, eller krypa in om de ligger så öppningen är åt sidan, så kan de vara riktigt bra.
En grå katt ligger hoprullad och sover på en rosa kartong på golvet framför en träbyrå.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 13 till
  • Laddar…
4774
Maria T Maria T skrev:
Lydde du?/Gav du efter?
Lite leverpastej blev det 😄. Det och all typ av korv, helst grillad, är hans absoluta favoriter.

• Gilla
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Inte ett pip från Maui inatt, imorse hade vi tappat bort han, trodde vi...
Låg som en boll i fotändan in yngsta sonens säng.

Under dagen har han fortsatt bekanta sig med huset och spenderat tid på skrivbordet och frun som jobbat hemma.
[bild]

Gosar, spinner och leker försiktigt med tassarna.
Han är gärna nära Bärra som dock är lite reserverad men mer nyfiken idag än idag. 😻

[bild]
Han är så söt att jag nästan dör 🥰

• Gilla
  • Älska
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Jag vet att jag är partisk men, så go liten misse som redan är en självklar del i familjen.
Med silkesmjuk päls och mage som man får gosa med. 😻
En vit och orange kattunge ligger på rygg och sover med tassarna utsträckta på en kudde.
Skapa konto

Mitt hussehjärta närapå brister när Maui går fram och gosar med Bärt, som blir mer och mer accepterande. ❤️

• Älska
  • Gilla
Eaum och 22 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vet att jag är partisk men, så go liten misse som redan är en självklar del i familjen.
Med silkesmjuk päls och mage som man får gosa med. 😻
[bild]
Mitt hussehjärta närapå brister när Maui går fram och gosar med Bärt, som blir mer och mer accepterande. ❤️
Helt underbar och det syns att han verkligen känner sig trygg och trivs utmärkt hos er och Bärt 😍

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Mikael_L
Ett säkert vintertecken, Frasse ligger aldrig i denna under sommaren, men vintertid så används den i perioder.
Grå katt sover i en fluffig korg, ett tecken på vinter.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Fadai och 11 till
  • Laddar…
4774
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ett säkert vintertecken, Frasse ligger aldrig i denna under sommaren, men vintertid så används den i perioder.
[bild]
Fia ser vi knappt röken av sommartid så tillvida vi inte är ute, men nu är hon hellre inne än ute och blir då supergosig. Pelle är lika social året om oavsett årstid

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Längtat hem från jobbet till detta.
Ljus orange katt står på köksgolvet nära en person med jeans och svarta strumpor, med en öppen kartong i närheten. En annan katt syns vid köksbänken.
Skapa konto
Vit katt äter ur en automatisk matskål.
Skapa konto
Vit katt sitter på grå soffa, tittar mot matbord med svartvita stolar i ljus inredning. Andra orange katt ligger under bordet.
Skapa konto
Vit katt sover på soffa bredvid en person i jeans, med ett bord och stolar i bakgrunden.
Skapa konto

Vid ett tillfälle så la sig Maui tätt inpå Bärtsson och borrade in nosen i hans päls.. och några minuter låg Bärra still men kanske inte helt avslappnat. 😻

• Älska
  • Gilla
Fadai och 19 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Längtat hem från jobbet till detta.
[bild][bild][bild][bild]
Vid ett tillfälle så la sig Maui tätt inpå Bärtsson och borrade in nosen i hans päls.. och några minuter låg Bärra still men kanske inte helt avslappnat. 😻
Klart han är skeptisk till en så liten unge när han själv känner sig som en gubbe 😄. Så mycket energi som den lille snart kommer få.

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover på beige filt.
Skapa konto

Hampus tidigare idag...efter nattens bravader. Han ser verkligen avslappnad ut 💤💤 ❤️

• Gilla
  • Älska
Fadai och 10 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]

Hampus tidigare idag...efter nattens bravader. Han ser verkligen avslappnad ut 💤💤 ❤️
Hamp the man 😂. Vet inte varför det namnet alltid osökt dyker upp i mitt huvud. Men det är med kärlek 🥰

• Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Hamp the man 😂. Vet inte varför det namnet alltid osökt dyker upp i mitt huvud. Men det är med kärlek 🥰
Det är ett passande namn på honom!! 🐈‍⬛ ❤️

• Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.