1 301 871 läst ·
14 590 svar
1302k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inte ett pip från Maui inatt, imorse hade vi tappat bort han, trodde vi...
Låg som en boll i fotändan in yngsta sonens säng.
Under dagen har han fortsatt bekanta sig med huset och spenderat tid på skrivbordet och frun som jobbat hemma.
Gosar, spinner och leker försiktigt med tassarna.
Han är gärna nära Bärra som dock är lite reserverad men mer nyfiken idag än idag. 😻
Under dagen har han fortsatt bekanta sig med huset och spenderat tid på skrivbordet och frun som jobbat hemma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han är gärna nära Bärra som dock är lite reserverad men mer nyfiken idag än idag. 😻
Logga in
Skapa konto
Favoritkattongen just nu, har varit bästa platsen i 2-3 veckor nu.
Frasse är ju inte så mycket för att hoppa in i kartonger, men ligga på, eller krypa in om de ligger så öppningen är åt sidan, så kan de vara riktigt bra.
Frasse är ju inte så mycket för att hoppa in i kartonger, men ligga på, eller krypa in om de ligger så öppningen är åt sidan, så kan de vara riktigt bra.
Logga in
Skapa konto
Han är så söt att jag nästan dör 🥰FredrikR skrev:
Inte ett pip från Maui inatt, imorse hade vi tappat bort han, trodde vi...
[bild]
[bild]
Jag vet att jag är partisk men, så go liten misse som redan är en självklar del i familjen.
Med silkesmjuk päls och mage som man får gosa med. 😻
Mitt hussehjärta närapå brister när Maui går fram och gosar med Bärt, som blir mer och mer accepterande. ❤️
Med silkesmjuk päls och mage som man får gosa med. 😻
Logga in
Skapa konto
Mitt hussehjärta närapå brister när Maui går fram och gosar med Bärt, som blir mer och mer accepterande. ❤️
Helt underbar och det syns att han verkligen känner sig trygg och trivs utmärkt hos er och Bärt 😍FredrikR skrev:
Längtat hem från jobbet till detta.
Vid ett tillfälle så la sig Maui tätt inpå Bärtsson och borrade in nosen i hans päls.. och några minuter låg Bärra still men kanske inte helt avslappnat. 😻
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vid ett tillfälle så la sig Maui tätt inpå Bärtsson och borrade in nosen i hans päls.. och några minuter låg Bärra still men kanske inte helt avslappnat. 😻
Klart han är skeptisk till en så liten unge när han själv känner sig som en gubbe 😄. Så mycket energi som den lille snart kommer få.FredrikR skrev: