1 302 074 läst ·
14 591 svar
1302k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Han vill säkert gå ut sen när han vaknar 😉
Tror maken har fått lite konkurrans .. tror Nisse är lite småkär i mig 😍🐈⬛♥️
Bästa bilden - vid vårt kvällsmys på trappen.. när husse målar plankor en bit bort.. o inte får ”vara med” (han är ju med, men inte på så nära håll..)
Helt partisk i uttalandet om bästa bilden,.
Logga in
Skapa konto
Bästa bilden - vid vårt kvällsmys på trappen.. när husse målar plankor en bit bort.. o inte får ”vara med” (han är ju med, men inte på så nära håll..)
Helt partisk i uttalandet om bästa bilden,.
Nej, de har aldrig varit intresserade av fladdermöss. Antagligen för att de aldrig är på marken överhuvudtaget vad jag har sett. Såg precis ut som att de hade flugit in i varandra. Det var två ungar. Sedan dess har vi tyvärr inte några fladdermöss på vinden. Skulle bli glad om de kom tillbaka.Alfredo skrev:
Nu är jag inte precis kunnig på fladdermöss men att de skulle frontalkrocka för att därför falla stendöda ner bredvid varandra låter för mig mer som något som händer i en tecknad film än i verkligheten. Jag har å andra sidan inga bättre idéer om vi nu utesluter katter.4774 skrev:
Våra katter har dock genom åren tagit en del fladdermöss men säger du att dina (grannskapets?) inte är intresserade så är det väl så...