1 356 810 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Nisse tvärslutade käka det för nått år sedan redan.. bara sådär över "natten" 😳 provade nån gång till nått halvår senare, men han svälte hellre..kashieda skrev:
Nu har samma problem uppstått med en av shebas sorter som vi köpt "storpack av".. (inte bara den. vi blandar lite märken osv för att han inte ska "tröttna").. men nä.. den varianten funkar inte nu och jag har 3 kartonger kvar..
Såsen duger.. men petar knappt på köttet/fisken.. och jag brukar vara envisast... men Nisse magrade av synligt (!) trots vatten jakt o torrfoder... så jag har temp gett upp .. och ska även köpa nytt maskmedel! Han borde inte ha magrat så mycket så snabbt.. (han mår inte dåligt i övrigt, kissar bajsar, dricker, äter torrfoder osv)
Så nu har jag köpt tre andra sorters/märken mat.. med sås... som han får flera ggr om dagen
Han slukar dem med hull o hår.. (så att säga)
Nisse har fortsatt visa matte uppskattning på sitt nya vis..
Han ser fruktansvärt söt ut när han sätter tassen på mitt ben när jag äter eller gör något vid soffan... för att lite fint tala om att "här är jag mate, bara så du vet.. "
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han ser fruktansvärt söt ut när han sätter tassen på mitt ben när jag äter eller gör något vid soffan... för att lite fint tala om att "här är jag mate, bara så du vet.. "
Har bara köpt Mjau ett par gånger senaste halvåret och Gustav äterkashieda skrev:
men inte lika glatt som han gör med sitt vanliga, Whiskas. Han lämnar mer kvar.
Och de påsar han fått stank inte.
Största skillnaden jag märkte var att det var mer mat i Mjaupåsarna.
Intressant fråga. Mina kattkillar får nån påse Mjau blötmat att dela på ett par gånger i veckan max, men nu när du säger det så har britten (den kräsne) slutat äta köttet och slickar bara i sig gelén. 😮kashieda skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 676 inlägg
Labans favoritleksak
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 676 inlägg
Vi gjorde det misstaget en gång, nu är den så långt från sovrummet som möjligt 😅
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 473 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 473 inlägg