Patrik440 Patrik440 skrev:
I juni förra året fräste han inte lika mycket.
[bild]
Mäktiga morrhår!

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover på en brungul handduk på en bäddad säng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Favoritsysselsättning a'la Hampus ❤️

• Gilla
  • Älska
Snigla och 9 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Den här killen har nån skofetisch, alltid ska han sova på mina tofflor.
[bild]
Jag trodde det bara var vår storfluff som var så knäpp...

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Pelle har spadag 😸
Svart och vit katt ligger på en soffa under en grön och vit prickig handduk, omgiven av röda kuddar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Tule54 och 10 till
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Pelle har spadag 😸
[bild]
Oj, blev han så blöt av regnet?
Hampus har för ovanlighetens skull sovit inne i natt.
I morse var han ute på altanen två ggr, ångrade sig och kom in o kissade i lådan i stället... sen lade han sig i min säng och sov tills jag kom hem 5 timmar senare.
Och nu är han ute efter att regnet har slutat. Tyvärr ingen koll på regnmängden för mätaren har tydligen spruckit 🤷‍♀️

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
Oj, blev han så blöt av regnet?
Hampus har för ovanlighetens skull sovit inne i natt.
I morse var han ute på altanen två ggr, ångrade sig och kom in o kissade i lådan i stället... sen lade han sig i min säng och sov tills jag kom hem 5 timmar senare.
Och nu är han ute efter att regnet har slutat. Tyvärr ingen koll på regnmängden för mätaren har tydligen spruckit 🤷‍♀️
Nej, här har vi strålande ☀️. Men precis innan jag tog bilden så hade han hela kökshandduken över huvudet på samma sätt som när man är på spa eller flyger , en varm ångad duk över ansiktet för att fräscha upp sig 😂

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover på en färgglad filt.
Skapa konto

Mat och liten vila innan utgång.
Det var inget fel på min regnmätare!
I morse var det bara 3 mm och tänkte att det borde varit mer eftersom det regnade under natten, men
på eftermiddagen var det 9 mm och jag tog in den o fyllde hela med vatten och den var tät! Så det blev bara 9 mm...😢

• Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Bärt och Rasmus var till veterinären på årliga kollen idag.
Båda uppförde sig föredömligt, Bärra hade synpunkter på bilåkandet som vanligt och uttryckte sitt missnöje högt och tydligt.
Ljus katt ligger på undersökningsbord på veterinärklinik, klädd med filt.
Skapa konto
Orange katt ligger inne i en transportbur på en grå filt.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Tule54 och 14 till
  • Laddar…
Morsaks katt, Mia. Sprungen från ett katthem.

Svartvit katt som kliar sig på ett golv.
Skapa konto
Svartvit katt med ett rosa halsband och en liten bjällra sitter på en stol i ett hemtrevligt vardagsrum.
Skapa konto
Svartvit katt med rosa halsband och klocka ligger på en färgglad filt med fiskmotiv.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 11 till
  • Laddar…
Matte var så tråkig med sina planteringar så jag la mig en bit ifrån o spanade istället.. (när hon vägrade ge mig båda händernas uppmärksamhet.. hon försökte ha en i jordpåsen och en på mig.. vilken skymf)

Katt sitter på en gammal trästubbe med en stor grön åker och träd i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Tule54 och 8 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Bärt och Rasmus var till veterinären på årliga kollen idag.
Båda uppförde sig föredömligt, Bärra hade synpunkter på bilåkandet som vanligt och uttryckte sitt missnöje högt och tydligt.
[bild][bild]
Mina ogillar småvägar men Fia blir lugn på motorvägen. Pelle däremot blir inte lugn förrän han får stå i husses knä med tassarna på ratten, spanandes ut genom framrutan samtidigt som man sjunger för honom 😂. Bortskämd är nog bara förnamnet hahaha.
Men vad gör man inte för sina älsklingar 😸😸.
Britten som vi hade när jag var i tonåren skulle alltid ligga som en boa kring pappas nacke. Lagom kul när vi åkte upp till vinterstugan i Sälen. En resa på 6 timmar (utan stopp och mindre hänsyn till hastighetsbegränsningar).

• Gilla
  • Älska
  • Ledsen
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
N
Så då var det årsdagen sedan vår ena katt blev huggormsbiten. Så vad hittar då ett par små kissor på att göra. Jo dom fångar en huggorm som dom börjar leka med. Som tur var såg fru o barn vad dom sysslade med så dom kunde ingripa. Vi tror att dom inte har blivit bitna den här gången.

• Wow
  • Älska
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
K
Snigla Snigla skrev:
Matte var så tråkig med sina planteringar så jag la mig en bit ifrån o spanade istället.. (när hon vägrade ge mig båda händernas uppmärksamhet.. hon försökte ha en i jordpåsen och en på mig.. vilken skymf)

[bild]
Svart katt sover ihopkurad på en grå fåtölj med en vit kudde i bakgrunden.
Skapa konto
Vilket fint väder ni har! Här utmed smålands ostkust är det genommulet och blåser friska vindar. Hampus gick förut till dörren två ggr, ville nog gå ut, men vände in igen och nu har han lagt sig i blåa fåtöljen.. ❤
Han gillar inte att gå ut i blåst och/eller regn. Tycker inte heller om att åka bil i buren 🐈‍⬛

• Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Mina ogillar småvägar men Fia blir lugn på motorvägen. Pelle däremot blir inte lugn förrän han får stå i husses knä med tassarna på ratten, spanandes ut genom framrutan samtidigt som man sjunger för honom 😂. Bortskämd är nog bara förnamnet hahaha.
Men vad gör man inte för sina älsklingar 😸😸.
Britten som vi hade när jag var i tonåren skulle alltid ligga som en boa kring pappas nacke. Lagom kul när vi åkte upp till vinterstugan i Sälen. En resa på 6 timmar (utan stopp och mindre hänsyn till hastighetsbegränsningar).
Känns igen! I min ungdom hade jag en katt som ville ligga på min hals om nätterna..minns inte hur det startade men till slut kunde jag inte somna förrän han kom o lade sig! 😂

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt ligger på en brun handduk på en säng.
Skapa konto
Fästing och fästinghalsband på vit handduk.
Skapa konto

Hampus ligger på handduk i sängen och på kvällen viker jag ihop den och lägger undan till nästa dag
Och vad ramlar ut när jag viker upp handduken!? 😮 Hua, han måste ha bitit ihjäl den!
Så dags att köpa ett nytt fästinghalsband!! 👍

• Wow
  • Gilla
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.