1 356 779 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är en som har festblåsa!
Han har sovit i stort sett sen han kom in runt 9 i morse. Ja, inte i mitt knä hela tiden utan även i soffan, sängen och i fåtöljen.
Han har ätit och druckit lite mellan varven men inget toabesök varken ute eller inne
Håller era katter sig så länge också??
Inte långt bort..
.. och när jag var ute, satt han helt plötsligt uppe på axeln 😳 (när jag satt mig på en stol två minuter)..
Han får hemskt gärna vara med mig ute (och inne för den delen).. men inte på mig/för nära jämt.. (rädd o göra illa både han o mig när jag håller på med saker)
Igår hade han dock lite extra dispans.. han kräktes på morgonen (bara andra gången det händer.. som vi sett/märkt.. någonsin).. 🐈⬛♥️ .. mår man dåligt får man vara lite extra ”mammig”!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
.. och när jag var ute, satt han helt plötsligt uppe på axeln 😳 (när jag satt mig på en stol två minuter)..
Han får hemskt gärna vara med mig ute (och inne för den delen).. men inte på mig/för nära jämt.. (rädd o göra illa både han o mig när jag håller på med saker)
Igår hade han dock lite extra dispans.. han kräktes på morgonen (bara andra gången det händer.. som vi sett/märkt.. någonsin).. 🐈⬛♥️ .. mår man dåligt får man vara lite extra ”mammig”!
Jag får oftast bara gilla alla bilder på vackra katter, men nu har jag varit kattvakt 1 vecka. Presenterar fröken Pipkatt. 13 månader Helig Birma som kallas Sisi, stamboknamn S* PurrsCorvette V12Snigla skrev:
Inte långt bort..
[bild]
[bild]
Ja, Gustav håller sig många timmar.K Kakelugnen566 skrev:
Har aldrig tagit tid direkt, men nog kan det vara
en hel dag eller en hel natt ibland.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Gammalt skruttvatten is da shit.. oavsett om det är i koppar.. på gamla fat.. dammbaljor.. vattenpölar eller annat..
Färskt vatten i sin skål.. ja det duger KANSKE nån gång ibland!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Färskt vatten i sin skål.. ja det duger KANSKE nån gång ibland!