4774 4774 skrev:
Varför inte? Inget illa menat bara ren nyfikenhet 😀
För att lederna spökar, obalans och lite sånt trams :/
Såklart jag skulle göra allt för att fånga honom.. men det betyder ju inte att man kan/lyckas!

:)

• Haha
  • Älska
dicliff och 1 till
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
För att lederna spökar, obalans och lite sånt trams :/
Såklart jag skulle göra allt för att fånga honom.. men det betyder ju inte att man kan/lyckas!

:)
Stackars dig ❤️. Men jag tycker katter är rätt bra på att lösa sådant med att hålla fast med klorna. Inte så roligt när man har bikini men helt ok med täckjacka 😂

• Haha
  • Älska
dicliff och 4 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Stackars dig ❤️. Men jag tycker katter är rätt bra på att lösa sådant med att hålla fast med klorna. Inte så roligt när man har bikini men helt ok med täckjacka 😂
Fördelen med deras nio liv är ju att de nästan alltid landar på alla fyra när de väl ramlar/faller!

Sedan är det bara att säga som så.. alla katter är inte så smidiga hehehe (måste vara därför de har nio liv..) 😻

• Haha
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
Fördelen med deras nio liv är ju att de nästan alltid landar på alla fyra när de väl ramlar/faller!

Sedan är det bara att säga som så.. alla katter är inte så smidiga hehehe (måste vara därför de har nio liv..) 😻
Jag är nog själv som en katt då jag varit kliniskt död tre gånger i mitt liv hittills 😉

• Wow
  • Älska
dicliff och 5 till
  • Laddar…
Men varför bor lasern i husses skor?
En katt undersöker ett par svarta skor på ett stökigt golv i ett rum med möbler och städutrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
dicliff och 12 till
  • Laddar…
K
D dicliff skrev:
Gustav har fått ett nytt katträd.

[bild]

Det tog 1-2 minuter innan han nöjt provade klöspelaren. ❤️🥰
(Han är inte med på bild just nu.)
Liten klöspinne med en hängande boll framför en träpanel och ett eluttag.
Skapa konto

Hampus har bara en liten klöspinne, men han började också att använda den ganska fort efter installationen,kul! 🐈‍⬛ ❤️

• Gilla
Maria T och 6 till
  • Laddar…
Tyckte jag hörde något..

Katt ligger på en matta i en solstråle och solar sig med texten "Bakom axeln... har sällskap!
Skapa konto

Nisse hittade en "sun spot".. den lille soldyrkaren :)

• Gilla
  • Haha
dicliff och 8 till
  • Laddar…
K
Nu går han inte ut mer ikväll...😀 En svartvit katt sover på en randig filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
dicliff och 6 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Hampus har bara en liten klöspinne, men han började också att använda den ganska fort efter installationen,kul! 🐈‍⬛ ❤️
Vill du ha ett större med 2 våningsplan i beiget? Ca 1,5 meter högt och bör stå i ett hörn för stabilitet.

K
4774 4774 skrev:
Vill du ha ett större med 2 våningsplan i beiget? Ca 1,5 meter högt och bör stå i ett hörn för stabilit
Har suttit och skrivit ett långt svar där jag skriver att jag inte har plats för den, men så slog det mig! jag kan ju ha den på altanen!? Men hur löser vi det med transport?

4774
K Kakelugnen566 skrev:
Har suttit och skrivit ett långt svar där jag skriver att jag inte har plats för den, men så slog det mig! jag kan ju ha den på altanen!? Men hur löser vi det med transport?
Vart bor du? Du kan svara i ett pm så tar vi det den vägen så slipper de andra läsa.

K
4774 4774 skrev:
Vart bor du?
Mellan Oskarshamn och Kalmar

K
Kattlåda gjord av en kartong med öppning, innehållande vaddering, placerad på en träveranda intill en röd trävägg.
Skapa konto

Gjorde den här lådan till Hampus för ngra veckor sen, och vad jag har märkt så har han inte legat i den.
Men igår kväll ville han ut vid 11-tiden och kom inte in innan jag släckte vid 01. Så i morse låg han där och kikade upp när jag öppnade dörren. Kul!
Nu får det bli en permanent låda i trä 🥰 🐈‍⬛

• Gilla
  • Älska
dicliff och 6 till
  • Laddar…
B
Bosse letade upp en plats med sol, dock förstår jag inte valet att ha glaset som kudde.

Katt solar sig på mattan framför ett fönster med snö utanför. Kattens huvud vilar mot glaset.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 7 till
  • Laddar…
4774
B breakman skrev:
Bosse letade upp en plats med sol, dock förstår jag inte valet att ha glaset som kudde.

[bild]
Varmt om huvudet kanske 😄

• Haha
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.