1 356 734 lĂ€st ·
15 273 svar
1357k lÀst
15,3k svar
Alla som gillar katter - rÀck upp en hand!
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 470 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 470 inlÀgg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har tvĂ€ttat en gĂ„ng till och det ser bra ut, det blöta pappret var sĂ„ gott som rent efterĂ„t. đ
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Under sin egna tvĂ€tt rök ett morrhĂ„r..đ„°
Vad skönt.K Kakelugnen566 skrev:
Ăr det en synvilla eller Ă€r det nĂ„got vid ena ögat och pĂ„ nosryggen i första bilden och precis nedanför morrhĂ„ret i undre bilden?)
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 470 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 470 inlÀgg
Jag ska kolla nÀr han kommer in, detta foto Àr taget innan tvÀtten.Jiji skrev:
SÄg mest att den nedre vita flÀcken syntes igen och att det blanka var borta, dÀrför som jag tog fotot dÄ. Har lite problem med min syn för tillfÀllet, men det ska snart ÄtgÀrdas
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 470 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 470 inlÀgg
SĂ„ skönt đ„°. Om det var blod sĂ„ kan blodet lika gĂ€rna komma frĂ„n en uppĂ€ten sork, mus eller fĂ„gel. Brukar fĂ„ tvĂ€tta Pelles lilla söta ansikte och skĂ€gg med jĂ€mna mellanrum nĂ€r han har kalasat pĂ„ sork.K Kakelugnen566 skrev:
FrĂ„gan Ă€r vad syster hade haft för sig pĂ„ den svarta kattens revir đđ»đŒullberg skrev:
Men oj sĂ„ söt han Ă€r đ„°. FĂ„r vi se lite fler bilder pĂ„ "tungviktaren"? VĂ€ger han 3 nu sĂ„ lĂ€r han vĂ€l vĂ€ga ungefĂ€r det dubbla nĂ€r han nĂ„tt vuxen Ă„lder. För mig Ă€r inte katten riktigt vuxen förĂ€n vid ca 8 Ă„r. Vet att katter Ă€r mogna lĂ„ngt tidigare men alla katter som jag har haft har varit tonĂ„ringar fram till den Ă„ldern.T Taren43 skrev:
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 470 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 470 inlÀgg
Ok, ja det var sĂ„ konstigt med den blanka slĂ€ta ytan pĂ„ nosen, det gick inte att se vad det var. Man lĂ€r sig nĂ„t nytt varje dag! đ4774 skrev:
Administrator
· SkĂ„ne
· 8 670 inlĂ€gg