1 303 053 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Men såklart! 🤗V växelventil skrev:Här en en av våra katter och hon heter sotis.Ingen kelkatt för 5 öre och för att hon ska komma upp i knät så matar frugan henne med godis.Det som är lite skumt med henne är när hon var runt 1 år så kom hon hem med bara en liten stump till svans som blödde rätt kraftigt och veterinären trodde hon hade träffat på en grävling som bet av svansen.Men ingen kelkatt alls och är inte jättesugen på att vara ute.
Om hon fått svansen avbiten ute är det nog säkrast att stanna inne!😳
Skulle jag nog också göra. ❤️
Det lilla ljuset sitter bredvid mig när jag äter lunch el frukost (el bägge) i v-rummet..
Om jag inte uppmärksammar hans höghet med antingen klapp el mat inom 5 sek så sätter han en tass på benet.. och händer det inget då.. på 5 sekunder
… så har man ett katthuvud framför sig som kontrollerar att allt är bra framför munnen och ansiktet (mitt) 🐈⬛
Inte så att han norpar något, men det måste kontrolleras iaf..
Sen stirrar man ut elaka tanten tills hon bjuder.. 🤗😘
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om jag inte uppmärksammar hans höghet med antingen klapp el mat inom 5 sek så sätter han en tass på benet.. och händer det inget då.. på 5 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
… så har man ett katthuvud framför sig som kontrollerar att allt är bra framför munnen och ansiktet (mitt) 🐈⬛
Inte så att han norpar något, men det måste kontrolleras iaf..
Sen stirrar man ut elaka tanten tills hon bjuder.. 🤗😘
Finns ett till på fönsterrutan mittemot... katterna springer ibland som galningar mellan dem. De verkar gilla detAlfredo skrev:
I början blev fåglarna rädda men de verkar ha blivit vana och sitter nu ofta kvar.
Jag kallade det för katt-tv när jag bodde i lgh. Fåglarna brydde sig inte det minsta men katterna satt som klistrade men utan minsta ansatts att göra något.J Jonobe skrev:
Ja, katt-TV är ett fint begrepp! När en katt sitter inne och tittar ut genom kattluckan brukar vi säga att katten tittar på TV. Vi vet inte vilken kanal de tittar på, men det verkar vara bra program på TV eftersom de ofta tittar!4774 skrev: